Gürgençler
Müşteri:

Gürgençler

Müşteri

2002 yılında Ali Gürgenç tarafından kurulan Gürgençler Bilişim, bugün 250’dan fazla çalışanıyla Türkiye genelindeki en yaygın Apple yetkili servis sağlayıcısı olarak faaliyetlerini yürütüyor.

İhtiyaç

Gürgençler’in mağazalarındaki Apple’ın işletim sistemi olan IoS cihazlarda kullanabileceği bir ERP programına ihtiyacı vardı.

Çözüm

Gürgençler, hem yönetim merkezinde hem de mağazalarında kullanılan Apple cihazlarla en uyumlu çalışabilecek ERP programı olan DİA’yı tercih etti.

Değişim

Gürgençler, tedarik, stok yönetimi, finans, muhasebe, perakende satış, e-ticaret ve servis hizmeti gibi pek çok alanda DİA’yı kullanmanın avantajlarından faydalanıyor.

Gürgençler'in Hikayesi

Gürgençler Bilişim, 2002 yılında Ali Gürgenç tarafından kuruldu. Türkiye’deki en yaygın Apple yetkili servisi olma özelliğini taşıyan Gürgençler, hem genel merkez yönetiminde hem de çok sayıdaki mağazasında DİA kullanıyor.

Gürgençler, DİA’nın en eski kullanıcılarından birisi olarak halen güven ve mutlulukla DİA kullanmaya devam ediyor. DİA ile ilk tanışma süreci, Apple cihazlarda sorunsuz şekilde çalışabilecek bir ERP yazılımı arayışıyla başlıyor. Daha sonra zaman içerisinde hemen hemen tüm iş süreçlerinde DİA kullanılır hale geliyor.

Gürgençler, DİA’nın en eski kullanıcılarından birisi olduğu için, yıllar içerisinde DİA’nın tüm yeniliklerine hem şahit olundu hem de Gürgençler de bu yeniliklerle kendisini geliştirmeyi başardı. Örneğin mağazaların gün sonu işlemleri eskiden Excel ile 1 saatte yapılırken artık, DİA ile birkaç dakika içerisinde işlem tamamlanabiliyor.

Bir diğer örnek de, eskiden tedarik sürecinde ithal edilen ürünler merkez depoya gönderilip, oradan mağazalara aktarılırken artık direkt olarak mağazalara gönderilebiliyor. Mağazadaki personelin kendisine gelen irsaliyeyi DİA’daki irsaliye listesine eklemesiyle beraber, ürünler otomatik olarak stok ve depoya işlenmiş oluyor. Böylece Gürgençler, tedarik ettiği ürünleri en hızlı şekilde müşterileriyle buluşturabiliyor. Apple’ın her yıl yeni ürünler tanıttığı ve ürünlerin çıktığı gibi alıcılarının sıraya girdiği göz önünde bulundurulursa, DİA’nın sağlamış olduğu hız avantajı göz ardı edilemeyecek seviyeye çıkıyor.

Gürgençler aynı zamanda DİA’nın teknik servis çözümünü de kullanıyor. Mağazalara gelen müşterilerin onarılması gereken cihazlarının girişleri DİA’ya yapılıyor ve teknik servis tarafındaki teknisyen ekranından onarılacak cihazı anında görebiliyor. Tüm süreçlerin tek bir ekranda görebilmek ve takip edebilmek Gürgençler’e büyük kolaylık sağlıyor.

yorum arkaplan
“250 çalışanımızın da, tek bir panel üzerinden kendi kullanıcı ID’lerini girerek yetkilendirildikleri bölümlere kolayca erişebilmesi bize inanılmaz bir özgürlük katıyor. Şirketinin iç işleyişinin daha verimli ve daha hızlı bir hale gelmesini isteyen herkes, DİA’yı gönül rahatlığıyla tercih edebilir.”
Emre COŞKUN
Diğer Müşteri Hikayeleri