2005 yılında kurulan Açelya Tekstil, hem mağazaları hem de internet üzerinden kadın giyim ürünleri satışı yapıyor. Tedarikçileri üzerinden aldığı ürünleri stoklu biçimde satan Açelya Tekstil, DİA ile verimliliğini büyük oranda artırdı.
DİA’yı hem ürünlerin siparişi hem de stoklara işlenmesi sürecinde kullanan Açelya Tekstil, daha sonra ürünleri mağazalara sevk ediyor. Daha sonra ürünlere barkod – etiketleme yapan şirket, bu süreçte de DİA’nın hızından faydalanıyor. Mağazalara gönderilmeye hazır olan ürünler, her bir mağazaya ayrı ayrı transfer ediliyor.
Yapılan sevkiyatlar sonrasında mağaza tarafında müşterilere perakende satış gerçekleşiyor. Satış aşamasında da DİA’nın sunmuş olduğu çözümlerden faydalanılıyor.
Açelya Tekstil DİA Mobil’den de büyük oranda verimlilik sağlıyor. Şirket yöneticileri internetin olduğu her yerden ve tüm cihazlardan tedarikçileriyle sipariş süreçlerini yönetebildiklerini ifade ediyorlar. Aynı şekilde DİA Mobil üzerinden anlık fatura kesme, ödeme ya da rapor alabilme özelliklerini de kullanıyorlar. Açelya Tekstil’in ilerleyen yıllarda bayilerini artırma hedefi var. Bayileşme sürecinde de DİA’dan tüm çözümleriyle faydalanacaklarını belirtiyorlar.
Açelya Tekstil yöneticileri, DİA’ya geçtikten sonra işlerinde yüzde 80 verimlilik artışı sağladıklarını belirtiyorlar. Bu yüzden DİA’yı herkese tavsiye ediyorlar.