CRM Neden Önemlidir?
Günümüzde ticaret üretim maliyetlerinin artması sebebiyle yerini ürün odaklı yönetime değil, müşteri odaklı yönetime bırakmıştır. Müşteri odaklı satışa yönelen firmalar için pazarlama kanallarını etkin yönetmek, sektörlerine daha yakın olmak, değişimleri sürekli takip etmek, müşterilerinin talep ve isteklerini anlayarak ürün veya hizmetlerini geliştirmek işlerini büyütebilmeleri için önemli bir rol oynamaktadır. İşletmeler stratejilerini geliştirerek müşteri odaklı yönetime CRM (Customer Relationship Management) Müşteri İlişkileri Yönetimi yazılımı ile geçiş yapabilirler.
İçindekiler
İşletmeler, CRM – Müşteri İlişkileri Yazılımını Neden Kullanılmalı?
Müşteri portföyüne sahip kişiler veya tüm firmalar; müşterilerinin isteklerini doğru analiz edip ihtiyaç duyulan zamanda, ihtiyaç duyulduğu kadar stoğun bulundurulmasını sağlamak, potansiyel müşteri kazanmak, iş akış ve süreçlerini takip etmek için CRM yazılımını kullanmaları gerekir. Ayrıca firmalar CRM yazılımını yer ve zaman bağımsız olarak birimleri arasında iletişimi kolaylaştırmak ve müşteri ile yapılan görüşme notlarının anlık tutulmasını sağlamak içinde kullanmalıdır.
CRM – Müşteri İlişkileri Yazılımının İşletmeler İçin Önemi Nedir?
Satışlarını artırmak ve pazarlama faaliyetlerini geliştirmek isteyen işletmeler için CRM yazılımları önemini giderek artırmaktadır.
CRM yazılımları işletmelere potansiyel müşteri bilgilerini tek bir yerde tutma, satış süreçlerini takip etme ve detaylı müşteri bilgisi ile müşterilerin satış geçmişine ulaşarak alışkanlıklarına uygun kampanyalar oluşturabilir, tedarik zincirini geliştirerek müşteri beklentilerine daha hızlı yanıt verebilirsiniz. CRM – Müşteriler İlişkileri Yazılımı ile işletmeler satış tahmini yaparak müşterilerin gelecekte talep edebileceği mal veya hizmetleri analiz edebilir, satış ve pazarlama hedeflerini planlayabilirler. DİA CRM ile ürün veya hizmet çeşitlerinizi, kampanya, fiyat, iletişim ve dağıtım kanallarınızı tekrar gözden geçirebilirsiniz.
CRM – Müşteri İlişkileri Yazılımının Amacı Nedir?
İşletmelerin en önemli amaçlarından biride varlıklarını sürdürmektedir. Satışlarını artırmak için işletmeler müşteri memnuniyeti ve güvenini kazanmalıdırlar.
CRM yazılımının amacı işletmelere yeni müşteri kazandırma ve var olan müşterilerin memnuniyetini artırmak için firmanın geliştirmesi gereken öngörüleri sunmaktır.
CRM yazılımı ile işletmeler;
- Potansiyel müşteri kazanabilir,
- Var olan müşterilerin memnuniyetini sağlamak için iletişimi artırabilir,
- Müşteri portföyünü geliştirebilir,
- Operasyonel süreçleri yönetebilir,
- Müşteri bilgilerini anlık olarak güncelleyebilir,
- Müşterilere özel kampanyalar oluşturabilir ve her müşteriye özel ürün teklifleri hazırlayabilir,
- Müşteri aranızda geçen tüm süreci takip edilebilirsiniz.
DİA CRM ile İşletmenizi Uçtan Uca Yönetin!
DİA’da CRM – Müşteri İlişkileri Yazılımı stok ve depo, muhasebe, e-ticaret, mağaza, servis, restoran ve otel çözümleri ile entegre çalışabilmektedir. Ayrıca DİA’da saha satış ekiplerinizi mobil üzerinden takip edebilir, görüşme notlarını anlık takip edip, kontrol edebilirsiniz.
DİA’nın modüler yapısı sayesinde DİA CRM ile firmanızın tüm birimleri entegre bir şekilde zaman ve mekan fark etmeden online olarak çalışabilir.
DİA, KOBİ’lere işletmelerini uçtan uca yönetme fırsatı sunmaktadır.