Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Yazılımları
Ekonomide gerçekleşen büyüme, yükselen gelir düzeyi, artan genç nüfus, kentleşme hızı, artan çalışan kadın nüfusu, yaygınlaşan araba kullanımı, artan üniversite mezunu sayısı, ürün çeşitliliğine artan talep, artan kredi kartı kullanımı gibi özellikler Türkiye’de perakende satış ve mağazacılık sektörünü daha da önemli hale getirmiştir. Tüketiciler, kişisel gelirlerinin yaklaşık %60’ını perakende satış ve mağaza yönetimi yapan işletmelere harcayarak yeni bir alışveriş ve yaşam kültürü oluşmuştur. Bu da Ülkemizde geleneksel küçük ölçekli perakendeciliğin yerini büyük ölçekli, teknolojik gelişmelerden yararlanan, uluslararası pazarlara açılan, hizmet ve müşteri odaklı bir perakendeciliğe bırakmıştır.
İçindekiler
- 1 Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Yazılımları İşletmelere Ne Kazandırır?
- 2 Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Yazılımlarını Kimler Kullanmalıdır?
- 3 Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Yazılımlarını Seçerken Nelere Dikkat Edilmelidir?
- 4 Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Yazılımları ile Neler Yapılabilir?
Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Yazılımları İşletmelere Ne Kazandırır?
Perakende satış sektörü müşteri ilişkilerinden, ürünlerin kategorilendirilmesine, kampanya planlama ve yönetiminden mali uygulamalara, tedarik zinciri ve depo yönetimine kadar tüm süreçleri perakende satış ve mağaza yönetimi yazılımları ile yönetmeniz mümkün. Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Yazılımları işletmelere ürün veya hizmetlerini pazar yerlerinde satışa sunma imkanı da tanımaktadır. Böylece işletme birimleriniz ve şubeleriniz arasında iletişimi artırarak, tek ekran üzerinden tüm süreçlerinizi kolaylıkla kontrol edebilirsiniz. Alacağınız detaylı analizler hizmet veya ürün kalitenizi geliştirerek müşteri memnuniyetini artırmanızı, gelecek hedeflerinizi enerji tasarrufu sağlayarak en kârlı şekilde planlamanızı sağlar.
DİA Firmanıza Sayısız Avantaj Sağlayacak.
Perakende sektöründeki işletmeler DİA’nın kullanım kolaylığı, esnekliği ve modüller yapısı sayesinde tek tıkla tüm işlemlerini gerçekleştirebilirler.
Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Yazılımlarını Kimler Kullanmalıdır?
Perakende satış ve mağaza yönetimi yazılımlarını mağazalar, süpermarketler, hipermarketler, marketler, fast food, büfe, kırtasiye, restoran, kafe, giyim mağazaları, konfeksiyonlar, bujiteriler, oyuncakçılar, ayakkabıcılar, benzin istasyonları, kantinler vb. barkodlu veya barkodsuz hızlı satış yapan tüm işletmeler kullanabilir.
DİA hızlı satış yapan tüm sektörlere yönelik kullanımı kolay, anlaşılır, barkodlu veya barkodsuz hızlı satış yapacak yazılım çözümlerini sunmaktadır.
Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Yazılımlarını Seçerken Nelere Dikkat Edilmelidir?
Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi yazılımlarını seçerken öncelikle mağazanın ve şubelerinin dinamik yapısına uyum sağlayacak esneklikte olmasına dikkat edilmeli. Günümüz ve geleceğin ihtiyaçlarına uygun oluşabilecek yeni ihtiyaçlara uyumlu teknolojileri kullanan veya entegre olabilen yazılımlar tercih edilmelidir. Bu yazılımlar ile müşteri beklentilerini anlayarak segmente edip ihtiyaçlarına göre entegre ve esnek yapılar oluşturabilmelisiniz.
Bulut Teknolojisini kullanarak geliştirdiği yazılımlarla DİA işletmelere maliyet, hız ve kolaylık avantajları sağlayıp, perakende satış ve mağaza yönetimi yapan işletmelerin ihtiyaçlarını çözümlemektedir. DİA Mağaza Yönetimi ile satış öncesini ve sonrasını kolaylıkla yönetmenizi ve takip etmenizi sağlamaktadır.
Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Yazılımları ile Neler Yapılabilir?
Büyük veya büyümekte olan perakende satış ve mağaza yönetimi yapan işletmeler DİA ile mağazalarını online olarak her yerden yönetebilir, özel tasarımlı hızlı satış ekranından barkodlu veya barkodsuz ürünlerinin satışını hızlı bir biçimde yapabilir, işletme gelir-giderlerini ve şubelerini günlük olarak kontrol edebilir, stok ve depolarını takip edebilirler.
- Farklı bölgelerdeki şube veya mağazalarınızın tüm satış sürecini tek bir platformdan online olarak hem mobil hem de bilgisayarlarınızdan yönetebilir,
- Sınırsız stok girişi yapabilir,
- Satışlarınızı anlık olarak takip edebilir,
- Anlık olarak stok ve depo durumunu takip edip, sevkiyatlarınızı kontrol edebilir,
- Sipariş alabilir, satış ve tahsilat işlemlerinizi kolaylıkla yönetebilir,
- Mağazalarınız arasındaki bilgi akışını hızlandırabilir,
- Günlük, aylık ve yıllık olarak analizlerinizi raporlayabilir, nakit akışınızı ve karlılık analizinizi anlık olarak kontrol edebilir,
- Satış ekibinizin performansını ve verimliliğini takip edebilir,
- Satış irsaliyesi ve fatura düzenleyip oluşturabilir,
- Müşterilerinize risk limitleri tanımlayabilir,
- İş akışları oluşturabilir,
- Fiyatlarınızı topluca ve kolayca güncelleyebilir,
- Hedef gerçekleştirme, kampanya-promosyon verimlilik ve satış ekibi performans analizlerini ölçümleyebilir,
- Yazarkasa/ POS desteği ile entegre çalışabilir,
- Sistem terazileri, barkod yazıcı ve okuyucuları, KİOSK’lar, elektronik raf etiket sistemleri ve benzeri cihazlarla kolayca veri transferi yapabilirsiniz.